再訪[雲泉仙館]


今年春天
初訪[雲泉仙館]
路旁還放滿年桔年花
時隔半年再訪
又是另一番景象



荷花池
荷花已開盡


還有一朵
含苞未放


還有
兩朵將殘的
藏在殘荷中



雲泉的荷池
確是比我家前院的大
荷花盛開時
經常吸引不少拍友
圍著池畔拍照






 這個池塘
有很多烏龜



看來是母子嬉戲


也有不少魚兒


步過小橋



又另有天地


贊化宮





宮前守門將軍
共有四位之多



大殿


金碧輝煌



兩旁長對聯





大殿非常有氣派



參觀過大殿
又是醫肚時間

兩餸一湯
白飯白粥任裝




雖然齋菜普通
白粥則
煲得綿綿滑滑
很美味




[雲泉仙館]
是一間道觀
道教純陽派
位於
新界北區打鼓嶺坪洋村坪輋路

粉嶺火車站
有小巴直達門口






34 則留言:

  1. 雲泉都幾多野睇,殘荷都好多人喜歡影架,上次我去係跟屋苑搞既一天遊,逗留時間不多,第日要再去睇真d呀!

    回覆刪除
  2. 雲泉都幾多野睇,殘荷都好多人喜歡影架,上次我去係跟屋苑搞既一天遊,逗留時間不多,第日要再去睇真d呀!

    回覆刪除
  3. 係腐皮卷還是素鵝? 個粥好綿啊.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我都係覺得普通啦,白粥就煲得幾靚~

      刪除
  5. 食過一次佢既齋,都OK喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係覺得普通啦,白粥就煲得幾靚~

      刪除
  6. 好少去道觀參觀。
    粉嶺去過的就只有蓬瀛仙館,而仲係小學旅行嗰一次!

    回覆刪除
  7. 我今晚也食素和白粥. ^^

    回覆刪除
  8. 開滿荷花,個池應該會好靚。

    兩隻龜,可能是在跳求偶舞呀。=P

    回覆刪除
  9. 我都好耐沒有去過雲泉仙館....!

    回覆刪除
  10. 我契媽就是住坪輋,我地一年回去食一次架。

    回覆刪除
  11. 我喜歡雲泉仙館碗白粥,好軟棉。

    回覆刪除
  12. 雲泉食齋,我經常去,白粥真係好正 !
    電視劇常在此取外景,曾撞過陳豪、黎耀祥、敖嘉年等藝人.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨