沙田[道風山]



[道風山]
大家看名字
可能會以為是[道教]聖地
其實
[道風山]是以[基督教]命名的一座山
山上的建築物於一九三零年建成
現列為二級歷史建築

我帶大家行一轉
上到山上
見到這建築物



原來是神學院


這小小梯級
很有鄉村風味


步上梯級
是一所漢語[基督教文化研究所]


再向前行



另有建築物


行入這個小園



再穿過圓拱


別有洞天



最令人眼前一亮
當然是這聖殿
非常中式的建築


頂上的十字架
也是避雷針


向下望
可見沙田[萬佛寺]


這是[寶福山]


這𥚃有分岔路
我們行上路


沿途樹木參天






穿過這道門


[道風山]的標誌
大十字架


據聖經記載
這是耶穌基督
釘上十字架
死前最後的一句話
"成了"



經過這裏


回到原來的地方



[道風山]沒有公共交通
直接到達山頂
我們是駕車經銅鑼灣山上

(網上資料)
從沙田站出發,沿道風山路直上約20分鐘便可抵逹山上的道風山基督教叢林。亦可從大圍站上銅鑼灣山,經百樂徑(私家路)穿過曉翠山莊,接入道風山路。或從沙田萬佛寺附近之小徑步行上山直接到達道風山墳場。 (維基百科)







33 則留言:

  1. 我經常和朋友到這裏來的.

    回覆刪除
  2. 我以前住沙田, 不過都未去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為冇直接公共交通到達,而且基本係教會地方,所以未必吸引大家上去.

      刪除
  3. 回覆
    1. 因為冇直接公共交通到達,而且基本係教會地方,所以未必吸引大家上去.

      刪除
  4. 呢度我想去㗎,但係唔識路上山.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 因為冇直接公共交通到達,而且基本係教會地方,所以未必吸引大家上去.

      刪除
  6. 我大零歲時嚟過一次,依家靚咗咁多,值得再去呀!

    回覆刪除
  7. 道風山大名鼎鼎我居然未去過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為冇直接公共交通到達,而且基本係教會地方,所以未必吸引大家上去.

      刪除
  8. 一處清淨與離市區較遠的地方,確是一處好的靜修地,果然是一個具修道風味的山頭呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現在離開市區不算遠,只是因為在山上,特別感清靜.

      刪除
  9. 回覆
    1. 因為冇直接公共交通到達,而且基本係教會地方,所以未必吸引大家.

      刪除
  10. 呢度環境好舒服, 值得一去~

    回覆刪除
  11. 我好多時都經過, 但一次都冇上過去, 唔知點解???

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為冇直接公共交通到達,而且基本係教會地方,所以未必吸引大家上去.

      刪除
  12. 嘩!尼到好攪怪,好中式,好有唐代風格,但!竟然是基督教

    回覆刪除
  13. 我呢個沙田人都冇去過呀!~只係聽過個名咋

    回覆刪除
  14. 我應該來過, 但又好似冇什麼印象......
    唉....太耐冇去過啦!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐