素煮大大粒通粉




大大粒的通粉
今次不做湯通粉
用新鮮番茄
再加上
有機蘑菇、紅黃椒

素煮大大粒通粉




首先煲一鍋滾水

下一茶匙鹽

將大大粒通粉

放沸水內煮幾分鐘

再焗到軟身盛起

 番茄切碎連同蘑菇、紅黃椒煮熟

加茄汁、、生抽、鹽調味

做個醬汁

再放通粉兜勻便可

非常快捷方便








40 則留言:

  1. 這個易做,要試做,謝分享!

    回覆刪除
  2. 加紅、黃椒其實好香好惹味,但我屋企就只得我一個喜歡食椒!嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 我成曰將d通粉煮到淋淋的,無人吼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以唔使煮咁耐,呢隻大大粒冇咁易"淋"

      刪除
  4. 我比較鍾意傳統細粒嘅通粉!!

    回覆刪除
  5. 出街食多油多肉,喺屋企食清淡啲平衡吓都幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,其實香港人成日都係街食野

      刪除
  6. 好大粒粉, 下次可以試下釀~

    回覆刪除
  7. 方便又好味, 索晒d蕃茄味一定好好食!

    回覆刪除
  8. 好好味 :) 大大粒通粉可以裝多啲汁 :)

    回覆刪除
  9. 今早我煮通粉做早餐,加D菜同魚蛋,食一碗飽飽喇!

    回覆刪除
  10. 我鐘意呢個,又健康又好味

    回覆刪除
  11. 大魔怪成日叫我用金寶忌廉蘑菇湯煮通粉俾佢食,下次我用鮮茄煮俾佢食先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金寶忌廉蘑菇湯都好味,但可以轉下口味

      刪除
  12. 唔知大大粒意粉喺邊度買呢?~ 附近的超市都比較少見~~~

    回覆刪除
  13. 辣椒蕃茄呢個組合, 我都經常整

    回覆刪除
  14. 嘩~就咁望落去~d 通粉又真係好大粒喎

    回覆刪除
  15. 有機蘑菇配大大粒通粉, 口感一流.....好食呀 !

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨