五色素菜



據說食素
為了均衡營養
要吃多種顏色食物
所以兒子在家時
我經常煮有色彩的蔬菜

呢款
五色素菜
素食者
不妨多吃





材料
紅椒、黃椒、雲耳、青瓜、鮮蘑菇、洋蔥
吃全素的朋友
可以走洋蔥加薑片






28 則留言:

  1. 素菜營養其實都好均衡 .
    蔬菜是纖維, 豆類, 菇類是蛋白質, 加埋米飯的澱粉質....

    回覆刪除
  2. 乖乖地˚ღ。覺覺豬呀☁*。齊齊享受星期三。・゚゚・。。゚♡

    回覆刪除
  3. 不素的素菜, 多吃有益.

    回覆刪除
  4. 色彩繽紛又咁健康,食幾多次都咁歡迎

    回覆刪除
  5. 我會加埋豆腐乾, 簡易又美味 :)

    回覆刪除
  6. 顏色好靚呀,比我都會食多d

    回覆刪除
  7. 嘩!五顏六色好吸引呀!^0^

    回覆刪除
  8. 賣相好靚~我鍾意食洋蔥~~越多越好~!

    回覆刪除
  9. 呢個D材料, 我全部都鐘意食

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐