排骨炆蘿蔔


‧天氣雖然反反覆覆
明顯是清涼了許多
但仍然跟冬天有距離

不過
吃蘿蔔是時候了

棑骨蘿蔔


腩排   300g
蘿蔔   600g
薑一大片
先用鼓油、糖、少許香醋或白醋
醃排骨 (醃最少一小時以上)
(用醋醃可令肉質鬆化)
煮時先將腩排略煎盛起
{做法可去部份油份}
凍水加薑蘿蔔
煮滾後加排骨
煮腍便可

據說滾水下蘿蔔
會有苦味




30 則留言:

  1. 現在這個 時節, 蘿蔔開始肥美, 炆肉類真的好好味呀 !

    回覆刪除
  2. 真係好o岩冬天呀﹗見到都流晒口水~~

    回覆刪除
  3. 蘿蔔才是主角。

    回覆刪除
  4. 呢排買既蘿蔔好甜,點整都好正!

    回覆刪除
  5. 我就是不懂炆排骨的方法,今次我學到了,謝謝!

    回覆刪除
  6. 排骨炆蘿蔔如果加埋豬皮更加入味^^

    回覆刪除
  7. Good morning.. EE ! 牛白腩, 滚滚吓.. 和味 ! ^0*

    回覆刪除
  8. 我鐘意加細細粒冰糖落去一齊炆,咁就唔會有苦味架啦!

    回覆刪除
  9. 下次我又試吓凍水落蘿蔔先 :)

    回覆刪除
  10. 滾水落蘿蔔會苦?! 唔怪得我啲蘿蔔好多時都苦啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都可以加小小糖落去煮,不過,有時蘿蔔唔靚都會苦

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨