煮冬瓜


前院買的有機小冬瓜
三斤有多
要分三次食




呢個用
鹹蛋冬菇滾湯
冇肉都好好味




呢款純素
加左豆卜
同大頭菜煮
因為有機冬瓜比一般冬瓜甜
大頭菜又治味
所以清得來
味道不會太"寡"



大頭菜



呢款用蝦乾同鮮蝦煮
自然更好味





各位喜歡那一款呢





55 則留言:

  1. 款款都啱我 正呀!!!!

    回覆刪除
  2. 材料係一樣,但唔同嘅配料,EE煮餸真係千變萬化!

    回覆刪除
  3. 我喜歡大頭菜豆泡配料,正!

    回覆刪除
  4. 樣樣都咁好味,街市唔見有賣,如果有整冬瓜盅就正啦!

    回覆刪除
  5. 嘩有機 冬瓜....好新鮮喎 ! 味道如何...??

    回覆刪除
  6. 款款都好清噃, 我喜歡整冬瓜粒湯呀..

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 下次試下先,其實冬瓜盅就有好多材料。

      刪除
  8. 三款我都會試,多謝提供食譜!

    回覆刪除
  9. 我鍾意鹹蛋冬菇滾湯呢味!

    回覆刪除
  10. 3款都好中意!除左冬菇外!hahaa

    回覆刪除
  11. 第一冬瓜湯,第二蝦乾鮮蝦,第三素冬瓜。

    回覆刪除
  12. 3款我都鍾意 :) 我好少見到有大頭菜賣....

    回覆刪除
  13. EE,我喜歡蝦乾的那種,味道比較鮮.

    回覆刪除
  14. 三款都like.......至愛煮豆卜大頭菜。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐