黑醋野生海帶沙律



天氣間中有點悶熱
雖然不愛吃生冷食物
不過
前院買了些新鮮蔬菜
又想消滅家中樽黑醋
於是左呢個沙律



材料
紅菜頭、甘筍、青瓜、雲耳、野生海帶

將所有材料切絲
除了青瓜
將全部材料略為灼熟(除了青瓜)
放涼後
用黑醋、橄欖油、鼓油、糖、麻油
撈勻就可
野生海帶,非常爽口,營養豐富
我呢個汁料較清淡
適合素食者

大家也可以各師各法
做合自已口味的醬料








40 則留言:

  1. 黑醋做沙律...好滋味呢

    回覆刪除
  2. 我都唔太食凍沙律, 會從雪櫃攞出來灘一陣等佢無咁凍先食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個冇擺入雪櫃,即撈即食。

      刪除
  3. 悶熱的天氣食沙律真係一個最好的選擇

    回覆刪除
  4. 點解要消滅嗰樽黑醋呢?聽講黑醋就像紅酒,越放得久越純美!

    回覆刪除
  5. 略為灼熟都係好主意。雖然我都食沙律,但有時食菜時都有啲食草嘅感覺。

    回覆刪除
  6. 沙律落黑醋好正,特別醒胃

    回覆刪除
  7. 用黑醋好吖~好過用沙律醬~~沙律醬唔太健康呢~!

    回覆刪除
  8. 黑醋做沙律未食過,一定好滋味!

    回覆刪除
  9. E E:介紹多些海帶食諳,因為海帶有益!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還有海帶,要諗諗有乜好煮意。

      刪除
  10. 我間中都會整海帶青瓜沙律架,不過我d海帶唔係野生的!

    回覆刪除
  11. 好清新呀!呢排天氣好熱,特別想呢類冷盆。

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...