南瓜番茄炆排骨



南瓜番茄炆排骨

南瓜番茄加起來
酸酸甜甜
非常醒胃
我今次買到腓排
腓排又"淋"又滑
最適合我地"老人家"食
哈哈










48 則留言:

  1. Color 很漂亮, 看見想食呢!預祝新春愉快!

    回覆刪除
  2. 哈哈!看上去有點似湯的湯料。

    回覆刪除
  3. MY █▄♡vE 好姊妹。・゚゚・。。゚開 ♡ 萬事得
    ╔╗═╔╗❀。•*´。❉•。。•*´♦・゚⊹*。❉。•*´*✿。•*´❀。•*´。❉•✿
    ║║═║║¤*¨❉•°✿2Ѽ14✿♦・゚新年真快到呢...我忙迎接喇
    ║╚═╝╠══╦══╦══╦╗─╔╗⌒✿╮¸„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ║╔═╗║╔╗║╔╗║╔╗║║─║║══╔╗⌒✿╮¸„ø¤º°¨ʚïɞ
    ║║═║║╔╗║╚╝║╚╝║╚═╝║═╔╝╠═╦╦╗
    ╚╝═╚╩╝╚╣╔═╣╔═╩═╗╔╝═║╬║╬║║║
    ═══════║║═║║═╔═╝║══╚═╩╩╬╗║
    ═══════╚╝═╚╝═╚══╝══════╚═╝
    ¸.•*¨✿❀¸.•*¨❦¸.•*¨✿❀¸.•*¨❦¸.•*¨✿❀¸.•*¨❦

    回覆刪除
  4. 厘個餸好有營養,又容而煮,又好味!

    回覆刪除
  5. 原來蕃茄同南瓜夾得埋架?

    回覆刪除
  6. 這餸越炆得耐越入味....腓骨有南瓜香味, 南瓜就有濃郁肉腓味.....

    回覆刪除
  7. 南瓜同番茄都係很有益的食品 , 用嚟做餸就好美又有營養喇...

    回覆刪除
  8. 我都鍾意用南瓜蕃茄滾湯.

    回覆刪除
  9. 南瓜跟蕃茄好配搭喎 , 但好難買到腓排0既 , 我每次問超市都係話冇的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市好少有,街市肉檔早去就有機會

      刪除
  10. MY █▄♡vE 好姊妹。・゚゚・。。゚開 ♡ 萬事得 ♦・゚✿2Ѽ14✿♦・゚

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鳳,開 ♡ 萬事得 ♦・゚✿2Ѽ14✿♦・゚

      刪除
  11. 南瓜好有益!
    就來過年啦,準備過年餱未啊?祝EE新春愉快!萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,真係未有準傋呀,無事忙中

      刪除
  12. 呢味餸未試過, 搵日都試吓煮先!

    回覆刪除
  13. 南瓜番茄炆排骨又特別噃!

    回覆刪除
  14. 這味餸有色味很有層次感, 佳作! 相信老少咸宜呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佳作就不敢當,但呢個配搭都幾夾架.

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...