思鄉


今日真係暖返好多
人都舒服晒
我冇去行街街
市區唔知乜環境
我村口花圃
已經放滿年桔同花



對於過年
真係越來越平淡

剛同兒子傾偈
佢可能人在異鄉
竟然話要貼揮春
買糖果同想買年
攪攪過年氣氛
年三十還要約埋
唯一同是香港去
的同學食飯團年
擺明係思鄉




47 則留言:

  1. 回覆
    1. 噚晚個blogspot有D壞壞地 ...留唔到言嫁
      一時回覆到...一時回覆不到...只後完全入唔到

      刪除
    2. 谷歌有時都會神神地

      刪除
  2. 有無買番盆擺下? 離鄉就思鄉架。

    回覆刪除
  3. 會架,
    在異地份外想吃廣東菜。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兒已經第三年沒回家渡歲,可能真是思鄉喇.

      刪除
  4. 今日在荃灣行街由早到晚都好熱鬧好多人呀!

    回覆刪除
  5. 妳兒子思鄉又掛住妳整的美味佳餚呀 .

    回覆刪除
  6. 廣東餸菜, 的而且確比西餐吸引.

    回覆刪除
  7. 揮春全盒我都費用摷出黎.

    回覆刪除
  8. ♦・゚2Ѽ14齊齊過得豐豐盛盛♦・゚歡樂天天無盡HapPy
    ❀。•*´。❉•。✿。•*´⊹*。❉。•*´*✿。•*´❀。•*´。❉•✿
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃開┣━┫萬┣━┫得┃┃天┣━┫笑┣━┫呵┃
    ┗━┫心┣━┫事┣━┛┗━┫天┣━┫呵┣━┛
     :┗━┛:┗━┛:  :┗━┛:┗━┛:
     ♡    ♡    ♡   ♡    ♡   ♡

    回覆刪除
    回覆
    1. ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
      ┃開┣━┫萬┣━┫得┃┃天┣━┫笑┣━┫呵┃
      ┗━┫心┣━┫事┣━┛┗━┫天┣━┫呵┣━┛
       :┗━┛:┗━┛:  :┗━┛:┗━┛:
       ♡    ♡    ♡   ♡    ♡   ♡

      刪除
  9. 我年年都攞番啲揮春全盒出嚟,不過都係我自已睇,無人嚟拜年,都會唸起香港過年嘅熱鬧架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會做這些例行的工作,但好求其。

      刪除
  10. 我都嚴重掛住家。。。想食蘿蔔糕呢

    回覆刪除
  11. 你說得對, 人長了好似什麼都變淡, 但是又好想搞吓節日氣氛, 總之一句好忙啊! 我都好掛住香港的朋友呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有些例行事,雖嫌煩仍要做.

      刪除
  12. 每逢佳節倍思親,佢好想返屋企食餐飯!

    回覆刪除
  13. 難得仔仔有傳統文化思想。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢物離鄉貴,才想起昔日在家的過年習慣。

      刪除
  14. 今年過年天氣和暖,桔農花農似乎可以豐收了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是好事呢,不竟他們辛勞了一段時間,該得回報。

      刪除
  15. 早晨好 ! EE, 囝囝想家; 大吉大利 !

    回覆刪除
  16. 妳仔仔幾去放假返黎呀?

    回覆刪除
  17. 潔潔的爺爺及姑媽回來了!

    回覆刪除
  18. 我仲未有時間買年花呢。

    回覆刪除
  19. 家下人大咗~我唔like 過年~怕應酬呀

    回覆刪除
  20. 我一過年, 就最多時間在家睡覺...! 哈哈.

    回覆刪除
  21. EE,人在異鄉,在大時大節特別思念家鄉.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...