韭菜腐皮卷


韭菜腐皮卷
材料簡單
只是瘦肉加韭菜
調好味
用腐皮包起烹蒸熟便成



我呢隻腐皮
在牛池灣街市
一個售賣素食
煲糖水都好滑好香

可惜我一直未試過樹記
冇得比較
樹記日日排長龍
不知是否真係咁好




41 則留言:

  1. 樹記次次去親都有成廿幾卅人响度排緊隊,攪到人都唔想買咯…(>A<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經過過一次,想排隊‧俾老伴拉走.

      刪除
  2. 我都係未試過樹記產品!

    回覆刪除
  3. 我最中意食腐皮,腐竹之類的食品啦!

    回覆刪除
  4. 唔出名都可以好食。
    我未整過腐皮卷,唔覺有新鮮腐皮賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係有得食就算,冇咁執著,可能新鮮腐皮唔放待得久,所以你地個邊冇得責.

      刪除
  5. 我呢度無得揀, 有得賣就偷笑呀!

    回覆刪除
  6. 我老爺都中意用腐皮包肉同蝦炸來食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸香口好多,但唔多健康,我好少炸野架.

      刪除
  7. 韭菜补肾暖膝腰, 深水埗樹我近d.. 年尾起碼排30分鐘..

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實排30分鐘都唔算好耐,不過,我係有得食就算,冇咁執著

      刪除
  8. 腐皮邊度買既都係咁上下,唔駛專登去果度買,除非你要煲到牛奶一樣咁效果,先要考究啲腐竹既質地 。

    回覆刪除
  9. 我都好鍾意食腐皮,但末整過,謝謝分享,,

    回覆刪除
  10. 無可口非樹記d腐皮類真係好好味,有機會不妨一試吖!

    回覆刪除
  11. 蒸好吖, 夠清, 最怕出去食一大pat獻, 油林林.

    回覆刪除
  12. 嘩!要排大隊才買到,一定係好嘢囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講係呀,咁多人幫襯,流動快,一定新鮮。

      刪除
  13. 都好主意,我估我會全部先蒸熟,擺入雪柜,要食幾多先再煎熱,等我過年後都試下先!

    回覆刪除
  14. 我怕熱氣,所以盡量蒸就算.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...