板長烏冬



這天匆匆忙忙
好趕
在西鐵出閘
找地方祭五臓廟
原來這個元朗新中心
正在改頭換面
很多鋪裝修中
食的店舖
只有三間選擇
其中一間是酒樓
一是兜巴星
在別無選擇下
來了這間店

新科技點菜


冇樣o岩食
只有幾款鳥冬
可選擇

老伴點牛肉烏冬
佢存冇投訴
睇來都唔會好差


我食番茄海鮮烏冬
湯底幾好味
內容有天婦羅
蟹柳、魷魚、番茄、紫菜
食到最後先發覺有幾粒元貝



兩碗鳥冬
都要成百蚊找數

呢處最唔惦係杯茶
擺壺唔凍唔熱o既水
響檯俾客人沖茶
好在有帶私伙熱水
認真麻麻





46 則留言:

  1. 我一次都無食過板長,銅鑼灣那間長期大排長龍最怕等:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食魚生,所以都係冇得揀先入去食。

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我都好耐無食過板長嚕!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 乜唔同區價錢有分別架?

      刪除
    2. 珊瑚是住在加拿大溫哥華的啊,那邊的物價指數比香港高,烏冬當然賣得比香港貴啦!

      刪除
  5. MY █▄♡vE 好姊妹•`天氣真係忽冷忽熱呢*´*大家保重身體
    ♦・゚2Ѽ14齊齊過得歡樂精彩喔♦・゚哈哈♥*¨•╠ ╣ a Ρpy °

    回覆刪除
  6. 老DAD都係唔食魚生,所以佢唔會入板長。

    回覆刪除
  7. 烏冬睇落酸酸地應該幾醒胃,$50就有啲貴貴地...

    回覆刪除
  8. 番茄湯底...就係佢至愛喔!嘻嘻!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 番茄湯底好味...我至愛!
      EE妳好嗎?

      刪除
    2. 個湯底味道幾好.
      BC你好呀.

      刪除
  9. 我覺得板長唔係咁好味~麻麻哋呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食日本野,但呢個鳥冬湯底幾好.

      刪除
  10. 沙田有的日式鳥冬要六、七十蚊一碗找數架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日式鳥冬要六、七十蚊一碗找數,真係幾貴.

      刪除
  11. 依家食咩野都好貴,就算自己煮都唔平得幾多.

    回覆刪除
  12. 板長改咗呢款新形式點菜巳經好耐bor

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食日本野,板長係第一次入.

      刪除
  13. 板長,我冇去過,因為聽過朋友講話個價錢同個味道不太符合。更何況,我對日本野冇乜特別偏愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食日本野,板長係第一次入.

      刪除
  14. 板長愈黎愈唔抵,最憎佢成日悄悄加價﹗
    新元中遲D有TOAST BOX呀... 叫做多一個選擇吧

    回覆刪除
  15. 湯底好重要, 日式拉麵、鳥冬; 我鍾意多d湯.. 要好熱..

    回覆刪除
  16. 好耐無去板長囉,蕃茄湯底好好味。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐