咸菜蘿蔔炆班塊



咸菜蘿蔔炆班塊

現在蘿蔔當造
不做蘿蔔糕
也可煮吃
我買的咸菜
是西貢土產
本地人自家醃的
用的是長身芥菜
味道幾天然
雖然醃菜多吃無益
但間中用作配菜
可提升食慾









44 則留言:

  1. EE的葱花次次都咁鬼靚嘅!!!

    回覆刪除
  2. 請問除了炆魚,可不可以改為肉?

    回覆刪除
  3. 炆蘿蔔配腩肉....滲透肉香肉味.....
    啖啖蘿蔔...想起都流口水呀 !

    回覆刪除
  4. 哈,醃菜多吃雖無益,但偶爾吃吃也不見得很壞吧。

    回覆刪除
  5. 咸菜蘿蔔炆班塊...人來呀...唔該...我要一碗飯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咸菜蘿蔔炆班塊...送碗飯...真係好滋味呢

      刪除
  6. 間中食吓醃菜都無壞嘅, 反正宜家好似食乜都有事咁.

    回覆刪除
  7. 咸菜蘿蔔炆班塊; 巧會餸飯呀 !

    回覆刪除
  8. 長身芥菜我醃嚟當雪菜用.

    回覆刪除
  9. 宜家既蘿蔔真係好清甜!

    回覆刪除
  10. 蘿蔔炆魚我又啱食呀。

    回覆刪除
  11. 咸菜炆魚細個成日食架, 勁正!不過大個左搬左出黎反而自己無煮過lu!

    回覆刪除
  12. EE,又學識煑一味餸,謝謝你.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...