再世紅梅記


紀念戲迷情人
[任劍輝]百歲冥壽
任白慈善基金會主辦

梅雪詩
陳寶珠
演出
再世紅梅記



開演前



仙蹤到處
例必哄動


演出期間
不許拍照
我當然會守規矩
專心看戲

接近落幕的一刻
舉機按掣
即被工作人員阻止
所以呢
做人都係守規矩好  
 哈哈


落幕後
銀幕隨即打出
任白當年的現場演出照片


最後是謝幕






這兩位大家可能較熟悉
任冰兒
阮兆輝


陳寶珠


梅雪詩


仙姐壓軸出場


齊齊謝幕




八十多歲的仙姐(白雪仙)
老當益壯
仍然精力充沛
策劃監製了一台好戲
讓戲迷們大飽眼福


三師徒笑意盈盈










56 則留言:

  1. 哈哈,佢係藝術總監,台戲冇佢唔成,當然要上台啦.

    回覆刪除
  2. 喺香港真好,可以欣賞到咁好好嘢!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 香港文化中心做到本月廿六日,三月至四月在演藝再做.

      刪除
  4. 任姐未死的話有一百歲架啦?咪大過仙姐好多囉

    回覆刪除
  5. 聽講好快已經爆滿了!

    回覆刪除
  6. 看仙姐真係精神充沛,老當益壯啊!

    回覆刪除
  7. 有仙姐監製應該都好滿坐. 我仲都未睇過粤劇.

    回覆刪除
  8. 仙姐八十幾,啲徒弟都六十幾,真係精力充沛,做一場大戲極不容易,難能可貴啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實徒弟都一把年紀,所以有得睇就要睇啦.

      刪除
  9. 吖~~~我未試過睇~~~我好唔藝術~唔識欣賞~!

    回覆刪除
  10. 仙姐保養得很好喎 . 戲服好靚 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 八十幾歲仍然咁好精力,難得呀.套戲服裝同佈景都好靚。

      刪除
  11. (`・ω・´)つ━★・*。戲服好靚

    回覆刪除
  12. 好難得見到仙姐三師徒謝幕,真精彩!

    回覆刪除
  13. EE好嗎? 好耐無見你啦!^^

    回覆刪除
  14. 看粵劇一定要看這些頂級演員的。

    回覆刪除
  15. 我有時都會捧下新秀場,以示支持.

    回覆刪除
  16. 你都拍了好多照片,好彩係謝幕時影的,唔係就連睇都冇得睇咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好守規矩,只不過就完場,所以先拎相機出來.

      刪除
  17. 仙姐壓軸,謝幕真是陣容鼎盛!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...