萬寶素食館


星期六
跟表兄和表妹的家人
提早團年
我提議吃素
幾位年青人也沒異議
於是由我拿主意
定了萬寶素食館

第一次吃店的素魚生
加上豉油芥末
味道真有點像



栗子素雞
影相手慢
己經食緊


雜菜煲
食剩小小


素鰻魚煲


錦鹵雲吞好大碟


芋頭魚
外形唔靚
但芋頭好味


素乳豬拼盤


素炸大腸


欖菜炒飯
我最愛吃


還有三絲炒麵
齋鹵味冇影相
生果糖水任食

呢餐由後輩結脹
聽說$800元左右
他們說好味又抵食





66 則留言:

  1. 原來齋菜也做得色香味美 !

    回覆刪除
  2. 像真度十足呀, 碟魚生同炸大腸都好似呀.

    回覆刪除
  3. *♦・゚☀早晨☁•MY █▄❤vE 好姊妹
    ╔═════ ೋ♦ღ•*¨ღೋ♦ ═════╗¸„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█•°♬。・゚♫¸.•*¨✿
    ❀█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_•*•♪ღ♩¤✿陽光充滿的一天☀
    ╚═════ ೋ♦ღ•*¨ღೋ♦ ═════╝¸„ø¤º°¨ʚïɞ
    ☀大家都開心萬事得•*¨•天天繼續開心停不了 ☀

    回覆刪除
  4. 錦鹵雲吞同齋鹵味都好好食, 真嘅炸豬大腸唔敢食, 齋就唔怕囉.

    回覆刪除
  5. 樣子幾可亂真. 款式多元化!

    回覆刪除
  6. 齋菜做團年飯, 又幾特別噃!

    回覆刪除
  7. 原來呢度冬天有煲仔齋菜嘅,有機會真係要示吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天都有煲仔菜,你暑假返來一齊去食啦.

      刪除
  8. 素魚生。有時,都好難想像點解可以做得咁似。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係好抵架,佢地免費任食生果好新鮮架.

      刪除
  10. 回覆
    1. 我兒子都係食素,以前我們一家三口常去架.

      刪除
  11. 芋頭魚係我飛佛嚟架,引C我啦.......

    回覆刪除
  12. 好想試炸大腸同埋 錦鹵雲吞,睇落係唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣都好味,呢間齋鋪可能離你家太遠,否則可以幫襯下,唔錯架。

      刪除
  13. 呢餐好正呀,不過我怕食芋頭魚, 口感太糊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間齋鋪唔錯架,芋頭魚我都係食小小.

      刪除
  14. 雖然係素食,但賣相都好吸引!

    回覆刪除
  15. 我好喜歡食呢間既齋菜的, 即開時令生果非常新鮮

    回覆刪除
  16. 係呀,佢地用通常係靚生果.

    回覆刪除
  17. 多謝介紹 等我都帶婆婆去試下先

    回覆刪除
  18. EE,素菜好精緻,真係好抵食.

    回覆刪除
  19. 菜式不俗,真係值得一試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間素食館好味又抵食,不妨試下。

      刪除
  20. 菜式不俗,真係值得一試!

    回覆刪除
  21. 幾好喎, 禾 "女麻 女麻" 係食素既, 經常都係幾間齋舖中選擇, 一定會去試你介紹呢一間呢, 謝謝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間素食館好味又抵食,不妨試下。

      刪除
  22. 我有時會去中環一間叫"心齋"的地方食~好好味架~ee 可以去試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 中環好似好高檔咁,過來去果頭會去試下。

      刪除
  23. 素魚生真係好似,我中意

    回覆刪除
  24. 餸菜賣相唔錯喎 , 栗子素雞和錦鹵雲吞睇見都好想食 .

    回覆刪除
  25. 我就最鐘意食錦鹵雲吞同埋芋頭魚 , 真係愈食愈釨味呀....

    回覆刪除
  26. EE食過又番尋味,攪到我都好想去食番餐添!

    回覆刪除
  27. 你快去食番餐,寫番篇食評.

    回覆刪除
  28. 素魚生原來用植物材料做..
    萬寶素食館以前我部落都有一間; 後搬出去青山道.

    回覆刪除
  29. EE 這裡絕對抵食,而且仲好舒服添!那裡老闆好人,得閒會同客人傾談兩句,所以食素果度係最好。

    回覆刪除
  30. 新春大吉,四季平安,事事如意,馬到功成。

    回覆刪除
  31. 新春大吉,四季平安,事事如意,馬到功成。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐