清炒酒香芥蘭


今日陽光好好
因為還有點累
而跟著來的幾
晚上都有約會
日間要多點休息
不敢到處跑
連興趣班都要缺席


這是早幾天做的

清炒酒香芥蘭

今次買的有機芥蘭
比較粗壯而少葉

我處理芥蘭方法
是切片出水撈起
用油爆二片薑或蒜頭
再將芥蘭回鑊
"讚酒"
下鹽調味
兜幾兜
再用少許
少許豉油做個薄獻

我兒子很喜歡吃
輕微酒香的清炒芥蘭



老伴愛吃葉多於莖部
剩了多片吃不完
翌日
加雞絲做了個有味飯













45 則留言:

  1. 看EE為家人做的飯菜,有份溫馨的暖暖感覺。 ^_^

    回覆刪除
  2. 我也愛吃芥蘭清甜爽口.

    回覆刪除
  3. EE 你好! 我看錯標題,以為是用清酒炒芥蘭呢。

    回覆刪除
  4. 我鐘意芥蘭多過菜心,鐘意佢粗強有咬口
    一菜二用夠環保喎

    回覆刪除
  5. 最鍾意芥蘭莖,加啲酒煮是人間美味啊!

    回覆刪除
  6. 我都係鐘意食莖多啲,有時我會切片用嚟炒蝦球,好味......

    回覆刪除
  7. 有酒香的芥蘭超級好吃!

    回覆刪除
  8. EE,雞絲飯好似好好味喎,謝謝分享!我家很少炒菜,多數都係白灼的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個飯幾好味,我都係灼菜多,大芥蘭炒比較好.

      刪除
  9. 個有味飯好吸引╠ ╣ a Ρpy °•❣話咁快又一天✫*°•笑哈哈。゚週一例必懶洋洋

    回覆刪除
  10. 朋友教路,贊酒兼落薑汁會更為好味,但事先準備又嫌有點煩,你說是嗎?
    而你炒的芥蘭很好呀!

    回覆刪除
  11. 贊了酒後的芥蘭,特別好吃呀!
    有味飯材料豐富,不用煮其他餸了。

    回覆刪除
  12. 我呢期都好忙~一來就過年~二來我老豆要出入醫院~冇計~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又要蒸糕,又要照顧家人,一定好忙碌.

      刪除
  13. 原來真係要灼一灼先, 我呢排仲諗究竟生炒點樣炒到佢熟

    回覆刪除
  14. 我成日都炒唔好食, 下次試下你既方法.

    回覆刪除
  15. 我最鍾意食有味飯 , 雞絲有味飯好正呀 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐