素食餐~枸杞湯+蘑菇炒蛋



今日己經退了燒
只是有點累
多謝大家關

手部問題比較麻煩
希望天氣回暖會轉好

上星期買的有機菜
第一餐就煮了兩樣

枸杞滾紫菜湯
沒有落肉
也沒放太多水
枸杞嫩滑
野生紫菜好爽口
沒有肉的湯
是清了點點
看個人是否接受



蘑茹炒蛋
加了一隻番茄
賣相不大好
只是材料新鮮
味道還是不錯


材料新鮮
簡簡單單也好味


43 則留言:

  1. 多吃素有益, 個人就很喜歡無肉的湯.

    回覆刪除
  2. 發燒要飲多水及多休息呀!

    回覆刪除
  3. 祝你早日康復呀~~!! 保重身體﹗

    回覆刪除
  4. 你發燒,潔潔哮喘,祝大家早日痊癒!

    回覆刪除
  5. EE, 哎呀 你都病咗。快啲好番,保重!

    回覆刪除
  6. 枸杞呀!!!!!!!!!! 引C人喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 枸杞好味,返香港叫阿媽煲俾你飲.

      刪除
  7. 住家有機餸,一定好味!

    回覆刪除
  8. 發燒食清D都好架!保重呀!

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 病咗要食清淡啲,早日康復啊!

    回覆刪除
  11. 看到這兩款餸我都鍾意食 , 但唔知為乜我唔記咗0既 , 搵日我又跟 .

    回覆刪除
  12. 枸杞滾紫菜湯....有冇加些杞子呀 ?
    我覺枸杞配杞子滾湯, D味好夾.....特別有香味.....

    回覆刪除
  13. 保重呀! 多休息 !
    飲清淡湯水, 對身體好啲 !

    回覆刪除
  14. 我都氣管炎呀! 咳到爆肺咁滯, 好在只幾日, 現在好多了; 你點呀! 好番哂未呢? 食粥易吸收呀! 祝早日痊癒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,我好在介口介很清,冇乜點咳,,你也要保重

      刪除
  15. 我家寶貝也感冒!
    枸杞配紫菜……未試過哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青人冇介口觀念,感冒一定要食藥先好.

      刪除
  16. ee~點呀? 今日好d 未? 過2日又返凍~小心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,感冒就冇乜野,但對手就較麻煩

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐