有機番茄煮排骨


天氣可能真係凍得太耐
攪到我對手生"凍瘡"
俗稱"蘿蔔仔"
一沾凍水就又痕又痛又紅,
但過左氣又冇事
連伸手入雪櫃都唔掂

一波未平一波又起
昨晚無端又發燒
攪到成晚起身喝水
呢兩天重要返工
放假有飯局同戲局架
真係要快快好番

今曰冇乜胃口
於是煮左個番茄
酸酸食開下胃

有機番茄煮排骨


除左番茄
還加左幾片紅色燈籠椒
我覺呢隻有機燈籠椒
比普通街買的較甜
幾好味





58 則留言:

  1. 手凍用暖手包ma!我響公司都隨身攜帶,隻手有野做就夾響大脾!而且晚晚都食1000mg維他命c打底。祝你早日康復:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,凍瘡就煩D,但間中發下燒都冇乜問題。

      刪除
  2. 而家都少聽左生"蘿蔔仔"喇!但皮膚敏感就勁多喇!

    回覆刪除
  3. 保重丫,好好休息下,唔好煮飯住啦

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 細個過時雙腳生凍瘡,到冬天好好保暖雙脚就好番.天氣冷要好好保重身體呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地多數係隻腳,但我係手好難唔沾水,比較難好.

      刪除
  6. 我嚟咗英國之後都生過 "凍瘡",藥劑師話我知係唔需要搽 D 咩藥膏,只要搽 "喜療妥"之類嘅藥膏就得嘞,因為主要係搽 D 能夠促進血液循環嘅藥膏就可以喇!搽幾日就會好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地多數係隻腳,但我係手好難唔沾水,比較難好.

      刪除
  7. 生凍瘡是身體抵抗力弱的信號,要多保養身體呀。 take care

    回覆刪除
  8. 每逢冬天我啲手腳又係爆到七彩,一濕水就痛到飛起,真係同病相憐.....小心身體,多多保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同爆拆唔同,你可以買D有維他命E潤膚霜搽手,要搽密D.

      刪除
  9. 我聽過有人喺腳生蘿蔔仔~ee 你要注意保暖呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,人地多數係隻腳,但我係手好難唔沾水,比較難好.

      刪除
    2. 沾水時可以戴膠手套啊!
      如果持續發燒就要看醫生了!

      刪除
  10. 天氣凍真係引起好多問題,祝早日康復!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 唔煮要出街食,我好怕成日出街食飯,帶手套做.

      刪除
  12. 生蘿蔔仔都幾痛架,,,一定要搽D 葯膏先至快好的,,,番茄排骨係好有營養一道餸,,我都好鐘意食,,

    回覆刪除
  13. 反而覺得,
    發燒不是無端端..
    是身體發出警號..
    還是看醫生吧 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝咪咪關心,己退燒,是感冒呢.

      刪除
  14. EE晚安:近日天氣寒冷,多多保重.

    回覆刪除
  15. 前排我無著拖鞋對腳都生咗蘿蔔仔, 搽乜都痕到不得了, 攪到我差不多成個星期無覺好瞓. 宜家點都著返對襪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係對手,唔沾水暫時又冇乜事.

      刪除
  16. 哎呀我早幾年都試過一次手生凍瘡 , 十隻手指腫又痛回暖就痕痕地 , 所以今年稍凍我就開暖風機了 .
    祝妳早日康復 !

    回覆刪除
  17. 生凍瘡....都幾麻煩 ! EE 保重, 保暖呀 !!

    回覆刪除
  18. 番茄煮排骨未試過,多數煮豬扒!

    回覆刪除
  19. (`・ω・´)つ━★・*。番茄煮排骨加上妙飯吃...正正正呀

    回覆刪除
  20. 配炒飯呢個多數係豬扒飯.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐