黑醋三文魚炒西芹


黑醋三文魚炒西芹




將急凍三文魚扒
起肉切粒
用鹽略醃
有機西芹切粒拖水傋用
再煎香三文魚粒
落西芹略炒
再用黑醋豉油糖粟粉
做個薄獻
便成這個簡單的鎹菜






51 則留言:

  1. 好像幾簡單、都想試吓做!

    回覆刪除
  2. 黑醋、、在那裡有得賣呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超市都應該有,我呢隻係西班牙買番來

      刪除
  3. 酸酸的好味呀,我未試過咁樣起粒粒
    下次又玩下先

    回覆刪除
  4. 我用過黑醋來煮餸,有一點酸,不過好香。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 事緣我在西班牙買左枝黑醋,有排用

      刪除
  6. 三文魚扒起肉啖啖肉好正呀 !

    回覆刪除
  7. 未試過三文魚切粒粒嚟炒添,下次試吓。

    回覆刪除
  8. 我覺得黑醋先係亮點, 帶起成個餸既味!正野!!

    回覆刪除
  9. 加上黑醋, 畫龍點睛之作!

    回覆刪除
  10. 好特別哦!我平時只會煎三文魚.

    回覆刪除
  11. 西芹我用黎煲西湯就ok~ 就咁煮我又唔鍾意個陣味~哈~!

    回覆刪除
  12. 我以前都係唔食西芹架.

    回覆刪除
  13. 我以前唔食架,食西芹有益呀

    回覆刪除
  14. 家中冰櫃長期有三文魚, 去超市十蚊買了大大棵西芹, 我也炒了這個, 只是將黑醋換了醬油. 餐桌上又有新意思, 多謝你啟發. 又: 快點好返啊!

    回覆刪除
  15. 謝謝你,西芹我較愛美國出品,這個有機品種味道較濃和硬身點,其實都不大合我口味.

    回覆刪除

Brighton 的大街小巷

 Brighton 是英格蘭 東南部一個海濱城鎮 也是一個很熱閙的地方 充滿渡假氣氛 這條小巷 有點像香港赤柱的購物街 我們行去海邊 天空下有一抹藍 那便是海洋 行了不少大街小巷