開花的西蘭花



星期日(一月廿五日)

我又到我家前院[西貢自然教育中心]
買有機菜
在前院有新發現
大家繼續看下去啦

天氣不錯
有藍天白雲


新發現原來呢處
有種西蘭花
西蘭花見慣不稀奇


我第一次見西蘭花開花


朵朵小白花靚靚呀
引來蜜蜂採蜜


呢種水芹
未食過



當天收穫





52 則留言:

  1. 原來西蘭花的花係咁嘅,我都未見過呀。

    回覆刪除
  2. 可以去西貢自然教育中心買有機菜,真係方便!

    回覆刪除
  3. 西蘭花開花,有趣有趣。館西蘭花其實係未開前的花,還是葉?

    回覆刪除
  4. 真係好少有機會見西蘭花開花.

    回覆刪除
  5. EE, 本地種的西芹如何啊, 我常見到, 但因樣子好像很怪, 所以沒有買過. 開花的西蘭花, 我最近常在一天見到啊, 最初我還以為是芥蘭的花!!

    回覆刪除
  6. 我不大愛吃西蘭花,所以沒買過本地種的,這個自然教育中心種的蔬菜只供觀賞,是非賣品,這裏賣的有機菜是其他農場出品.

    回覆刪除
  7. 西蘭花開花好靚呀!!!!!!*v*

    回覆刪除
  8. 唔知西蘭花蜜係咩味嫁呢

    回覆刪除
  9. 原來果D係水芹! 果日入屯門見街市有賣.

    回覆刪除
  10. 西蘭花o既花. 我都未見過. 大開眼界.

    回覆刪除
  11. 有同感,我都覺得西蘭花的花好似芥蘭的花呀!

    回覆刪除
  12. 小白花真清雅,謝謝EE的分享。
    祝願新年愉快,身心康泰。 ^_^

    回覆刪除
  13. 舊年花展,都有西蘭花,好大一球,相當特別。

    回覆刪除
  14. 西蘭花開的花朵好清麗呀!

    回覆刪除
  15. 吃新鮮蔬菜皮膚都靚的,身體都健康的呀!

    回覆刪除
  16. 早晨好 ! EE,
    西蘭花的花跟芥蘭的花一樣..
    過年喇.. 大家龍馬精神 ! 事事如意 ! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝咪咪,大家都龍馬精神 ! 事事如意 ! 

      刪除
  17. 嘩~原來西蘭花的花係咁~~幾靚喎~!

    回覆刪除
  18. 西蘭花開花,不知有冇香味呢?多謝分享!

    回覆刪除
  19. 開完花之後,係唔係有一個西蘭花.

    回覆刪除
  20. 西蘭花開花,未見過.多謝EE好介紹.

    回覆刪除
  21. 實在太方便可以買到優質菜!

    回覆刪除
  22. EE,我上星期六去了自然教育中心影梅花及買了些有機蔬菜.

    回覆刪除
  23. 植物世界, 多姿多彩, 五顏六色, 好吸引哩 Q

    回覆刪除
  24. EE的攝影技巧愈來愈高哩!

    回覆刪除
  25. 祝 新年快樂! 身體健康, 如意吉祥.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...