星期五 Fish & Chips

 昨天出動買魚
買完東西
想歇歇腳
順便吃個下午茶
就在小店坐下
喜歡這裡枱上小擺設


舖面不大
我以前也介紹過這店
到底要食乜


星期五
英國傳統要吃魚
我們就來吃
Fish & Chips


大大份的
連皮都炸得好脆





20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係會有啲架,間中食下冇所謂啦。

      刪除
  2. 地道的fish & chips! 店内好舒服。

    回覆刪除
  3. 🐰 ⫷枱上一支花⫸ 好 優 雅 💛👍

    該 不 是 ⦓真 玫 瑰 花⦔ 吧 ❓ 🌹 ❣️

    回覆刪除
  4. 我都是第一次見連魚皮的炸魚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度簡中都會有連皮,皮炸到脆好吃。

      刪除
  5. 我係遊客未必有當地人咁清楚,但我覺得炸魚係當地質數都幾參差,好嘅可以好好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得冇錯,我哋幫襯算唔錯,水準亦較穩定。

      刪除
  6. 炸魚薯條是英式食物的代表作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!但現在年青人都唔多喜歡食,而英國食物種類亦多左選擇,所以這英國名物也開始沒落。

      刪除
  7. 炸魚睇見都好想食,枱上放枝花好幽雅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 即點即炸最好吃.
      簡簡單單好清雅。

      刪除

秋深了

今日黃昏出外 經過公園 想不到兩星期沒到 景象又變了 秋意更濃 冬天腳步更近   落葉滿地 樹木添上不同色彩 始終買唔到 一大塊腩肉 條裝也買來照做燒肉 今次做出來 效果麻麻 吃剩下來的 就用來煮椰菜 近來比較懶 煮飯就越來越求其