週日素食餐+紅豆包

昨天下了一天雨
幸好今天又放晴
但天氣明顯轉涼
希望夏天多留一會 

今天又是素食餐
今回煲老火湯
玉竹百合淮山素湯
醬油膏炒翠玉瓜
清炒西芹
粟米粒菜甫炒蛋
簡簡單單又一餐


挑起懶筋
做了些紅豆蓉
跟著就做幾個紅豆包
翌日做早餐
新鮮出爐麵包
香噴噴最吸引
忍不住口即食





14 則留言:

  1. 新鮮出爐的包是會忍不住即食的🥖🌭🍞

    回覆刪除
  2. 下星期又暖返啦!
    好想食D包😋👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 暖返都唔錯喎.
      新鮮出爐包又真係幾吸引.

      刪除
  3. 🐰 我鍾意紅豆.. 中式或西式紅豆包都啱食 🤪 紅豆麵包焗出嚟香噴噴仲引起食慾😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮出爐包又真係幾吸引.
      我都好喜歡紅豆製甜品.

      刪除
  4. 新鮮出爐真係好味好好好多...

    回覆刪除
  5. 新鮮出爐包包 , 我就算剛食完飯都可以立刻食一個太誘人 .

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...