一日三餐

今天有事外出
在家匆匆忙吃個早餐
今回用火腿片
整港式奄列
配上火腿三明治
加煮牛奶麥皮
最後還飲埋咖啡
食得飽飽出門

超過兩點先食午餐
慳家啲幫襯麥記
點左兩個餐
都好飽肚

晚上回到家
不想煮飯
求其煮個肉醬意粉
簡簡單單又一餐 


今天遇上一羣白鴿
望落好齊整
又唔怕人
很有趣





14 則留言:

  1. 咁多白鴿聚集係咪有人餵佢地?

    回覆刪除
  2. 🐰 衣家麥記嘅 size 細咗好多 🤣 D薯條以前肥騰騰, 衣家瘦猛猛 ❌❌❌ 0️⃣分 👎

    回覆刪除
  3. 嘩好多白鴿是否有人正在比嘢怇地食呢 ? 麥記薯條大包過香港 , 薯條也是我的至愛點茄汁美味 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國有法例唔可以餵白鴿架。
      我係香港好少食麥當勞。

      刪除
  4. 好多鴿子,又好似排得幾整齊喎🦅

    回覆刪除
  5. 排得好整齊,好得意呀😍

    回覆刪除
  6. 見到港式早餐,就掛住香港,唔知點解我唔鍾意食麥皮

    回覆刪除
    回覆
    1. 麥皮其實實在不特別好,不過我就唔抗拒。

      刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...