三餸一湯素食餐

這一餐也是素食餐

彩椒洋蔥炒蘑菇

甘荀櫻桃蘿蔔紫菜素湯

香煎蛋腐

蒜片清炒菜心

 

這隻豆腐
在英國製造
我每次出唐人街
或去到唐人超市
都會買盒回家
這個嫩豆腐
煎起來也很方便
也算香滑





10 則留言:

  1. 回覆
    1. 本地超市也有日本製豆腐,歐洲版豆腐都有,但口感味道不同。

      刪除
    2. 歐洲版可能係合成出來 :P

      刪除
    3. 唔係,只係佢哋技術問題,做得好硬。

      刪除
  2. 碟煎豆腐好正,豆腐我只會攞嚟滾湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐好多種食法,但我比較少用滾湯,不過煮酸辣湯我都會落豆腐。

      刪除
  3. 🐰 問句 𝐸𝐸⁀‿⁀ 湯面浮油何處來 ❓ 哈哈🤣
    我從未食過櫻桃蘿蔔 🍒🥕 嬉嬉 🤣媽媽冇煮過 ❌

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咁多油浮面,只是反光點點而已。

      刪除

週日閒情

  今日又出大城 出到倫敦中心地帶 到處人頭湧湧 天色太好 大家都來走走 順便曬下太陽 地鐵站的壁畫 特拉法加廣場 (Trafalgar Square) 國家美術館 (National Gallery) 近衛騎兵團部 (Horse Guards) 兩個年青的衛兵 唐寧街十號 唐寧...