叉燒蛋飯

買了盒梅頭豬排
我見又厚又大件
就做叉燒好了 


懶懶地就做碟頭飯
可少洗兩隻碗
叉燒雖然瘦但腍
口感味道不錯
為了均衡營養
加些蔬菜
再加隻蛋就很完美了





14 則留言:

  1. 犀利呀 ! 呢件叉燒整得靚過我剛買的叉燒 , 碟頭飯賣相靚過好多食肆.

    回覆刪除
  2. 均衡營養完美的一餐,讚 ❗️

    回覆刪除
  3. 🐰 hk經典碟頭飯 🧡😋 配菜份量足👍 啲飯似乎太多 😂
    原來【叉燒蛋飯】别名【黯然銷魂飯】

    回覆刪除
  4. EE獨家加菜版本的黯然銷魂飯.......讚!

    回覆刪除
  5. 我都試過自己整义燒,唔難,都好味喎! Mrsakwok

    回覆刪除

西蘭花煎蛋(素食餐)

西蘭花煎蛋 今次是新嘗試 先將西蘭花用滾水灼一灼 再攪碎 我喜歡食菜莖 所以有留用 然後將花略炒調味 放入蛋漿拌勻煎熟 吃來也覺不錯 我家宅男沾茄汁吃   豆乾炒彩椒 豆腐番茄紫菜咸蛋湯