午餐肉炒蛋

這個午餐肉炒蛋
不知是否
你或是他她的童年回憶
早年香港很多家庭
都會儲備些少罐頭在家
遇上打風落雨
或臨時家中多了人食飯
也可隨時應急加餸
而午餐肉幾乎是必備的
午餐肉炒蛋
也是小朋友愛吃的一道菜
不過現在的午餐肉
較難找到以前的味道
買到合口味的午餐肉也不易


 


20 則留言:

  1. 返到香港,茶餐廳啲午餐肉都唔好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係,所以在香港我亦少食左。

      刪除
  2. 🐰 請問 𝐸𝐸⁀‿⁀ 用嘅午餐肉牌子❓
    以前喺 HK 用白豬仔, 衣家用【SPAM】, 都幾好味 ☑️

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐無買過,呢個偶然見到就買來試下,唔算太差咁。
      牌子係tiger,荷蘭製造。

      刪除
    2. 🐰 Oh! Yeah! Tiger Tiger Foods in UK ❗️I haven't tried the luncheon meat yet 😎

      https://www.facebook.com/TigerTigerFoods/videos/luncheon-meat/312762783794896/

      刪除
  3. 餐肉炒蛋好有兒時味道。

    回覆刪除
  4. 買到個D, 我覺得好鹹

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐無買過,呢個偶然見到就買來試下,唔算太差咁。

      刪除
  5. 聞說午餐肉罐上有隻豬是最好味的 , 所以有些移咗民的人回港都賣些回去做手信的 .

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我都好耐無買過,真係好難買到好食嘅。

      刪除
  7. 白豬仔都幾好架,不過建康著想,偶爾食吓就好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 白豬仔以前好食,漸漸都麻麻啦.

      刪除
  8. 回覆
    1. 好像大部分傳統食物都變左味咁.

      刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...