燒排骨。咸排骨豆腐湯

 今次的排骨
在中超肉檔買
本來是一排排
可以請店員切開
這裡的排骨多肉又腍滑
用調味料醃好
燒排骨可用
焗爐或氣炸鍋或鑊煮
都一樣咁好食


排骨分兩份
另一份用鹽醃一兩日
煮豆腐湯
加入小唐菜煮腍
一煲過
簡單又快捷




20 則留言:

  1. 🐰 D排骨好靚仔啊 👍 ❣️ 😊

    回覆刪除
  2. 排骨一開二整兩餸😋好味道呢😉.

    回覆刪除
  3. 鹹猪骨湯——清淡中的美味 ❗️

    回覆刪除
  4. 我尋日都去完中超😬
    不過呢啲排骨我哋普通超市都有,仲超平!我哋都經常買,有時滾湯,有時炒,有時落韓式醬焗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我附近超市好少有得賣,所以我去開見到就買。

      刪除

什食粉麵

海鮮白汁意粉 最近又買 急凍雜錦海鮮  用來煮意粉 雜錦海鮮一包 有青口蝦及魷魚 洗得幾乾淨 味道方面 普普通通唔算差 勝在方便 另一款煮湯烏冬 用嘅係韓國乾烏冬 呢隻烏冬好滑溜 我好喜歡食 但要去好遠先買到 我去開果區 會買定一包放在家