焗叉燒

 見好久冇食叉燒
買幾條腩肉做
用腩肉做就不會太瘦
我喜歡食有半肥瘦


太耐無做
味道淡了些
不過總好過太濃


跟著做個
海鮮粟米羮
用的是急凍海鮮
這種急凍海鮮
味道普通
好處是放在冰箱
隨時有得食
比較方便





16 則留言:

  1. 我也喜歡吃半肥瘦叉燒!以前試做過,覺得好成功。但漸漸覺得那叉燒醬的味道怪,現在直接不敢沾那個醬,覺得反胃。幸好買的义燒沒這個味道!😜. Mrsakwok

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做叉燒不用叉燒醬,我是自己混醬做,我也不喜歡叉燒醬的味道。

      刪除
  2. 叉燒色澤味道好好又有海鮮粟米羮😋😄嘩! 好正呀!

    回覆刪除
  3. 自己混醬做,有甚麼醬呢?謝謝﹗

    回覆刪除
  4. 海鮮粟米羹做湯飯也很好吃 🌽🍤

    回覆刪除
  5. 半肥瘦的叉燒最好吃😋

    回覆刪除
  6. 🐰 海鮮粟米羮 🥣 材料好多喟喎 👏🏻‿👍‿👏🏻

    回覆刪除
  7. 啱自己食就好 (阿毛)

    回覆刪除
  8. 食物淡真係好過好濃味,淡味能入口,有時太濃味難放入口。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落