蜜汁雞中翼+再說風信子

這裡甚難買到雞中翼
我買的是雞全翼
自家將其分成三份
雞中翼 雞小腿 雞翼尖
先吃雞中翼
這個雞中翼用醃料醃好
先用易潔鑊煎熟
再加蜜糖做個汁
製造些少燒雞翼的味道🤣

 

西蘭花 椰菜花
加蘑菇 洋蔥 甜椒
西蘭花椰菜花是急凍貨品
跟新鮮的相差不太遠
急凍的就是放進冰箱
隨時有得食
而且也較便宜


又再說說風信子
已經開到凋謝了

原來小花會變色的
開始凋謝的小花會變色的


想不到繼續有花苞
雖然較為細小但仍然開花
大家就可以比較
凋謝中的小花和新開的花
明顯有變化








18 則留言:

  1. 爽口好味道的西蘭花椰菜花😋人人愛食雞翼當然好味呢😘風信子凋謝了🤔令人更珍惜它開花時間多拍照呢.

    回覆刪除
  2. 西蘭花椰菜花我冇見過有急凍賣的 , 原來風信子會第二次開花而且都好靚 , 我以為花謝了就掉咗 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港唔需要雪藏蔬菜,所以應該冇,我都估唔到佢仲有花開。

      刪除
  3. 風信子就係站在各種春花嘅前頭走. 以後你還能欣賞春天之美呀. 椰菜花口感真好.

    回覆刪除
  4. 我都會買冷藏菜, 不過有啲會嫌無左新鮮個份爽脆 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我喜歡食淋啲,所以唔介意。

      刪除
  5. 急凍椰菜花和西蘭花的口感跟新鮮的有冇分別呢?

    回覆刪除
  6. 好強勁呀, 小花會不會一樣咁香~?

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落