簡單晚餐

 這個星期氣溫下降了
晚上溫度都是單位數字
天氣冷
吃得自然多了
我家是飯桶
每天必有一餐吃米飯
煮得多兜兜轉轉
又回到最普及食法
今回就簡單做個
蝦仁炒蛋
加上幾粒青蔥



蔬菜方面
也是非常簡單的
用番茄煮椰菜花
簡簡單單又一餐






18 則留言:

  1. 🐰 番茄煮椰菜花, 我媽媽都經常煮㗎 👍 😊
    哈哈 。^‿^。 點解見唔倒有番茄呀 😂 ?!

    回覆刪除
  2. 這樣美味😋豐富營養😄蝦仁炒蛋青蔥

    回覆刪除
  3. 簡單最好,簡單才是家的美道 🍤🥚🥦

    回覆刪除
  4. 蕃茄煮椰菜花冇食過喔😋

    回覆刪除
  5. 香港還是一派燠熱,儘管已經立冬,一絲寒意也感受不到。

    回覆刪除
  6. 我呢邊朝早返工得兩度咋。。。。

    回覆刪除
  7. 屋企既味道真係唔同D, 百吃不厭架!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落