糖醋排骨

這裡買的小排骨
很腍滑也易熟
多次焗來吃
今回切開一條條單骨
同糖醋煮



用一份醋一份水
適量生抽老抽糖
二三片薑
先將排骨略煎
再用乾淨鑊
用少油爆薑
再下排骨略兜
落水同所有調味料
煮滾後細火煮至收汁
份量口味各不同
我家是淡口味
大家可按照自家口味來調味

我用這隻鎮江醋
這隻金梅牌子好味
幸好在這裡也可以買到




18 則留言:

  1. 我都喜歡啖口味,街外食嘢總係太重味.

    回覆刪除
  2. 好味道排骨糖醋煮先用少油爆薑😋夠香口.

    回覆刪除
  3. 🐰 腍滑 + 甜甜酸酸 = 惹味兼醒胃 👍 😋
    等我都去揾吓〖金梅牌鎮江醋香〗 👀 😀

    回覆刪除
  4. 我屋企個枝鎮江醋都係呢個牌子 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 好味道呀.......EE總是有好煮意!

    回覆刪除
  6. 睇見就知好味 ❗️ 餐廳叫一條條單骨做猪仔骨 🥩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個係一排骨,但應該都係豬仔骨,謝謝你。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落