急凍海鮮番茄煮麵

 現在除了吃飯
也多吃粉麵
呢隻無味精乾麵在超市有售
我會買定兩包放在家
隨時可煮來吃
今回用急凍海鮮加番茄
做個湯底
一人一個麵餅
已經好夠飽


英國這個夏天乾旱
今天終於天降甘霖
雨下得不小
植物最受益




26 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖然係急凍海鮮,但都好鮮味,海鮮配番茄幾好架。

      刪除
  2. 你住個度有無限制用水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇聽講,其實限制用水只係叫人唔用水喉淋花。

      刪除
  3. 碗麵煮到好靚!你唔講我唔知乾麵餅煮出來的。

    回覆刪除
  4. 求時雨,求時雨。
    番茄紅色令人高興啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 難過得的一場雨。
      番茄不但有色也有味。

      刪除

  5. 🐰碗麵好似欠咗啲綠色嘅裝飾喎 🤣 ++ 😂
    天降甘霖 👏🏻👏🏻 人也感到涼快一點喎 👍👍

    回覆刪除
  6. 我都喜歡蕃茄做湯底,好味啊!😋

    回覆刪除
  7. 我們這裡灑左幾粒雨😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 倫敦都幾大雨,但今日已經好天。

      刪除
  8. 落雨後,植物受益,很多動物都會跟住受益^_^

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...