蝦球炒西芹

 懶洋洋的星期一
本來已經沒甚麼好煮意
想起了冰櫃還有幾隻蝦
又懶得出去買餸
雪櫃有乜煮乜
有見有西芹及蘑姑
就咁炒埋一碟就算
這個冰過仍很鮮甜



住所附近
民居種了一堆向日葵
還算開得漂亮
那些葵花結子
多生得密麻麻的
若果有密集恐懼症的
見到也會有些不安😅





16 則留言:

  1. D向日葵生到咁高,葵花子生到密密麻麻又真係有點恐懼架。

    回覆刪除
  2. 我淨係諗到D葵花籽油加哂價 😁

    回覆刪除
  3. 一堆向日葵🌻🌻🌻盡顯零亂美 👍 💕

    回覆刪除
  4. 國花也移民,落地生根,欣欣向榮。

    回覆刪除
  5. 其實移民与否都冇所謂、反正我們都活在同一天空之下、四海原是一家、祝願闔家生活愉快~靚婆婆

    回覆刪除
  6. D蝦球大大'0舊',仲有西芹,好吸引。

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食