意粉煮意

 最近中午多喜食意粉
就是貪方便
像這個用番茄醬做的意粉
加兩片火腿便一餐
 

 
 這個用忌廉雞湯做汁
也是懶人之作

 
這款除了番茄
還加上一罐茄汁沙甸魚
聽說沙甸營養豐富
 久不久食下都唔錯
而且一罐只賣50p
都幾抵食


Google又唔知發乜神經
無法在blog友處留言
我都唔知點攪😡



26 則留言:

  1. 回覆
    1. 有喎!近排發現blog友啲留言好多掉咗去垃圾留言,要我係垃圾桶執返出嚟

      刪除
    2. 仲有意粉我都係同飯一樣最常食,貪其簡單易整

      刪除
    3. 你講情況也出現在其他網誌。

      刪除
    4. 同埋你係咪用Apple?我以前用Safari瀏覽器都留唔到言,要轉用Chrome先得,就算你用window都試吓轉用瀏覽器再試試。

      刪除
    5. 我係用Apple,瀏覽器係firefox,我以前都用過Chrome

      刪除
    6. 咁試吓轉返Chrome留言,我而家轉咗之後,關於blog都用晒Chrome嚟攪

      刪除
    7. 我阿同我轉咗,暫時冇問題👍唔該曬。

      刪除
  2. 意粉都好食,不過要食D蛋質呀,注意均衡營養。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋晚上食飯,都有蔬菜肉食,早上也會吃蛋,營養方面應該冇問題。

      刪除
  3. 我呢度真係唔見有忌廉雞湯 T-T

    回覆刪除
  4. 好靚!一只粉色蝴蝶停在紅色山上。

    回覆刪除
  5. 忌廉雞湯汁意粉, 清清地, 讚 👍

    回覆刪除
  6. 沙甸魚D骨可食埋落肚,是吸鈣的食物好選擇。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 啱我懶人,我有去探你,只是無法留言。

      刪除
  8. Goggle耐唔耐就發神經,過一陣就冇事 :P

    回覆刪除
  9. 沙甸魚有豐富鈣質,營養師都推薦

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨