焗豬扒

 繼續和新焗爐溝通
今回試焗豬扒
以前我甚少用焗爐焗肉
現在什麼也試試
豬扒好大塊
我用簡單的醃料
幼鹽豉油糖酒蒜粉
灑上些少黑椒
醃了一個約小時
焗之前用鑊兩面略煎
一路留意著
發覺火力度數
還要較大一點 
真的要慢慢來
要多試先能掌握

兩老來個碟頭飯就算

還焗了些曲奇
預備和朋友們分享
最後聚會取消了
那就留給家人享用
 
 
因材料及家中用具不足
又用了新配方
幸好不太差





14 則留言:

  1. 碟頭分開咗唔駛俾人食晒啲餸 :P

    回覆刪除
  2. 睇樣都應該唔錯, 焗好過煎, 起碼廚房干淨好多。

    回覆刪除
  3. 幼鹽豉油糖酒蒜粉黑椒
    醃豬扒約一小時
    用鑊略煎豬扒兩面
    大火力焗豬扒

    焗了些曲奇

    回覆刪除
  4. 有氣炸煱之後,我已經沒用焗爐烤肉類了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇氣炸鍋,後來人棄我取一個光波爐,就用光波爐焗肉,甚少用焗爐焗肉。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...