試新爐

 最近宅男上網
買了細焗爐給我
為了要跟它溝通
這幾天都在試爐
開始時真的不大理想
先試現成製品
 
 
個酥皮好靚
內裡個湯非常熱辣辣
味道還可以
 
 
只是 賣相差太遠
 
再試焗香蕉蛋糕
還好製成品賣相還可以
 
新來甫到
樣樣從新開始
用具也不齊全
要慢慢添置
 看到適合才買
這蛋糕杯都是循環再用
好在又啱用😁
 
 

24 則留言:

  1. 試新細焗爐

    酥皮湯
    香蕉蛋糕

    回覆刪除
  2. 慢慢同個焗爐培養感情,好快就會上手架啦!

    回覆刪除
  3. 新焗爐一定會做你的好友軍實現未嘗試的菜譜。

    回覆刪除
  4. 圖片永遠只供參考。hahah.

    回覆刪除
  5. 整野吃難唔到你啦,買相都唔錯,慢慢來,試多几次一定好用。

    回覆刪除
  6. 香蕉蛋糕賣相好靚喎 👍 😋
    🐰 唉吖 ..我是一個焗爐大白痴.. 😀 🤣
    3合1微波蒸氣焗爐+水波爐12款大比併 https://youtu.be/wyzZqK_4bcc

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鼓勵
      我估係因為你唔使自己做。

      刪除
  7. 個現成湯好似唔係太吸引
    EE經驗豐富,應該好快就上手架啦 :)

    回覆刪除
  8. 同佢磨和多幾次,了解它的脾性,好快上手。

    回覆刪除
  9. 我也正在與新焗爐溝通中,第三次開始,就有點熟識它的脾氣了,繼續努力加油呀!

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食