豉汁炒邊豆+蒸鯧魚

 豉汁炒邊豆
朋友有幾樽蒜頭豆豉醬
快將到期
送給我兩大樽
真有排用
不明為何可以有咁多存貨
我今回用雜錦海鮮炒
非常冶味
 


 另外早前在
中超買的急凍錩魚
份量唔少
放左一段時間
劏開個肚仍然好新鮮
用豉汁或臘腸蒸都唔錯
豉汁當然好冶味




呢隻李xx記
蒜蓉豆豉醬味道好濃 
其實我更喜歡自己剁蒜頭豆豉
不過
食得唔好浪費
只好照用
 
 

22 則留言:

  1. 豆豉醬但求方便,一定唔夠自己整咁正.

    回覆刪除
  2. 你覺得這種邊豆好食嗎?以前在埠仔家人種了很多,我不大喜歡,唔及肉豆好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得同玉豆差不多,我會水灼會先炒。

      刪除
  3. 蒸魚用什麼去腥氣?週末愉快

    回覆刪除
  4. 如果過咗期都應該仲食得。

    回覆刪除
  5. 🐰 我媽媽用的醬料都是李❔❔記, 哈 .. 哈 .. 😀 🤣

    回覆刪除
  6. 豉汁蒸魚,好味道;用臘腸蒸魚我未食過,唯有靠想像=P

    回覆刪除
  7. 豉汁雜錦海鮮炒邊豆
    蒜頭豆豉醬蒸錩魚

    回覆刪除
  8. 豉汁蒸䱽魚真係一一一一流呀!
    肥人流口水中

    回覆刪除
  9. 自己剁好味~不過現盛樽又好方便~!

    回覆刪除
  10. 原來果邊都有急凍錩魚,唔錯呀

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐