自家煮晚餐+早餐

在香港很少食雞翼
來到這裡反而吃多了
這碟雞翼只售1英鎊
已經切開了
還除去雞翼尖
相信不是上等貨
 
用香煎煮法
先用鹽豉油糖蒜粉酒
可以醃一兩小時
但我趕時間
只醃了半小時
然後煎香兩面
再將醃汁倒入鑊中
上蓋略煮
雞翼熟透便成 
這裡我暫時還未買到蔥
宅男將蒜當是蔥
我也只好照用
 

 加碟素炒西蘭花
便是我們的二人晚餐

 
晚餐後順便開機做包 
今回蒸了些番薯
壓成蓉後放入機加上其他材料
開機就不用管
我用快速程式
兩小時後就有得食
 

 非常軟熟
快捷妥當


早上遲起來
早餐同午餐一起食
還加上昨晚吃剩的雞翼
 

 
 
 

21 則留言:

  1. 一英磅咁平要求唔可以太高 :P

    回覆刪除
  2. 還是那些雞亦,但味道和感覺都不同了吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實的確有些少唔同,呢啲唔係急凍嘅。

      刪除
  3. 雞翼, 我在疫情期間成日吃, 但一定要醃過夜, 第二日煎香, 家人才中意吃, 煮就一般。

    回覆刪除
  4. 早餐同午餐一起食--->這是EE自家版本的全日早餐^_^

    回覆刪除
  5. 家裏有麵包機,但總是失敗.

    回覆刪除
  6. 蔥在M&S,西人超市都有賣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到,我覺得果啲係蒜唔係蔥,不過我都照用。

      刪除
  7. 感覺英國買餸都幾平。

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨