豉油雞翼

 我好久無整雞翼
見食得多豬
就買包雞翼煮下
$30元一包
可以食兩餐
 
我比較懶
於是簡單煮鼓油雞翼
先將雞翼解凍
用鹽水浸幾分鐘
洗去血水
用酒薑蒜蓉鹽醃半小時以上
然後將雞翼略煎夾起
清洗鑊後落甘荀雞翼
加豉油糖少許水
煮熟便可上碟
這做法我個人認為較健康
亦都比較簡單
不過雞翼真的好多煮法
正是各施各法
點煮都好食
 

 
 

18 則留言:

  1. 雞翼真係煮法多變又好味😊

    回覆刪除
  2. 煮得好靚!
    連食幾餐豬,真係想轉下口味。
    我昨天也吃雞翼,椰菜花炆雞翼。

    回覆刪除
  3. 雞翼最百搭,依家街外雞翼漸漸都變晒雞中翼,已經好小見雞全翼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞中翼容易食容易煮啲,係受歡迎過雞全翼。

      刪除
  4. 鼓油雞翼好好味, 我鐘意食 😋 🤤

    回覆刪除
  5. 呢個顏色好靚。引起食欲的。

    回覆刪除
  6. 雞翼其實幾好,不算難整,也可較長時間放在雪櫃。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐