髮菜蠔士湯

髮菜蠔士湯
其實都可以好多變化
防疫在家
少出門買嘢
我就利用家中有嘅材料
湯骨 眉豆花生  髮菜蠔士
姬松茸菇 花膠 紅蘿蔔
個湯都好清甜


 呢隻花膠放咗好久
好厚肉
若果現在我就唔會買
一定會好貴
我用少少蠔油調味煮下
真係好似食扒咁
但其實我唔多喜歡食咁厚


 


30 則留言:

  1. 我家中的蠔士存貨已清零 🤣 🤣 🤣

    回覆刪除
  2. 現在諗好買什麼,盡可能一次過買齊。

    回覆刪除
  3. 蠔鼓花膠都是美食!
    近日EE不是天天寫blog哩!

    回覆刪除
  4. 雖然剛過年,但又係過節美食

    回覆刪除
  5. 兩樣都好正呀!
    花膠好厚呀!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐