午餐及摩天輪

 一日團包午餐
我們遊完山頂就到酒樓午膳
四人一枱
五個餸白飯任裝
五餸中除了炸魚粉漿太硬外
其他都不錯
四人份量
六人也夠吃
團餐中算不錯

吃飽後
再到中環坐摩天輪
雖然我不久前已經坐過
但上次是晚上
今回則在日間
感受有點不同

 


 






 

 



 最後節目就是
從中環步行到添馬公園
再回中環
坐旅遊巴回到出發地點
結束一天遊行程
 


 

25 則留言:

  1. 哈 .. 哈 .. 🤣 一日團包午餐, 行程都唔錯喎 👍
    方便講吓收費嗎❓ ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係唔方便,而我真係唔知,因為係免費架。
      係一個機構贊助,而我係經過抽簽,幸運被抽中而參加。

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實都係柴娃娃行下,幸運抽中免費參加,係幾開心嘅。

      刪除
  3. 包團餐都咁靚餸,好難得呀!

    回覆刪除
  4. 日間坐影相靚啲,夜間郁住影得唔靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得日夜都不妨坐下,又唔貴。

      刪除
  5. 嘩,呢個團餐食用都唔錯喎!

    回覆刪除
  6. 我被搬到摩天輪最高點,沒有什麼遮住視線,就感到些不安和爽快。

    回覆刪除
  7. 四人一枱五個餸,每碟份量都唔少,仲包一碟雞。保留碟雞,其他四個餸減一個都應該夠四個人食,不過出去本地遊,主辧單位都想大家食得豐富些^_^

    回覆刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠