兩款自煮素食午餐

上回做咗
麻醬撈蕎麥麵
今回試用來做湯麵
簡單做個番茄湯底
加小小蘑菇粉增味
雞蛋豆卜做配料
呢個蕎麥麵
成份有可可粉
相信整色整水
雖然我對蕎麥麵麻麻
但唔係想像中咁"嚡"


 呢隻意粉牌子
以前未試過
但見到佢平平地
又買來試下
 呢隻扁麵條
若果喜歡彈牙的口感
就似乎唔啱食
但就幾合我口味
只簡單用忌廉粟米湯
 洋蔥蘑菇做配料
已經幾好味


 

 

23 則留言:

  1. 有可可粉真係估佢唔到。

    回覆刪除
  2. 彈牙意粉真係好食D。不過我都係一時煮到一時唔得。

    回覆刪除
  3. 第二幅圖我以為係伊麵添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢隻係扁意粉,望落有些少似伊麵。

      刪除
  4. 咁呢隻意粉啱我呢個冇牙佬 :P

    回覆刪除
  5. 我都有試過這款意粉, 家人都喜歡😊

    回覆刪除
  6. 我的周圍也有人不喜歡蕎麥麵,都說太粗糙。
    蕎麥熱麵沒有冷麵那麼粗糙。對吃不慣蕎麥麵的人來說,吃熱的還是好。
    新的食習慣會給你帶來新的美味世界。

    回覆刪除
  7. 我只選洋蔥蘑菇扁麵條 🤣 🤣

    回覆刪除
  8. 呢隻意粉GE做法,一定要話俾囝囝知,可以第時由囝囝做,又啱自己口胃^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日整意粉食架,都唔使我教。

      刪除
  9. 哈!加可可粉,原來可以咁樣

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日