煎煮黃𩶘錩

 早前六十元

在街市賣了若半條黃𩶘錩

我將佢分開三份

呢份全是肉

另兩份有搭魚頭搭

今回都係煎炆做法

先將魚塊煎到差不多熟夾起

炒配料

將魚回鑊

用小小水煮滾調味就攪掂

黃𩶘錩實肉

唔算特別好吃

配料反而最好吃


 

22 則留言:

  1. 我唔怕實肉,只要冇乜骨唔腥就係好魚 :P

    回覆刪除
  2. 我媽媽只係煮《豉汁蒸黃𩶘錩》咋
    我諗煎炆嚟食都好味喎 😋

    回覆刪除
  3. 全肉啱我,煎炆有配料亦好食!

    回覆刪除
  4. 條魚好大!而且你買得好抵!

    回覆刪除
  5. 咁大條黃立䱽嘅!通常買親都係一隻碟咁大條放到落鑊蒸。

    回覆刪除
  6. 另外兩份諗好點煮未?=P

    回覆刪除
  7. 六十蚊有咁大舊肉,低啊~

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃