上湯浸黃芽白+炸兩

黃芽白紹菜
其實都不太清楚
我買這隻是短肥
有說是大黃芽白
不理如何叫法
這個菜煮腍就很清甜
我今回用湯煮方法
用蝦米甘荀冬菇做湯
湯也清甜菜也好味 
 
 
 三色椒炒大蘑菇
大蘑菇大都用西餐形式焗
但我覺得用來做小炒不錯
好爽口
三色椒加洋蔥秋葵 
健康又美味 


香港特色食物之一
腸粉包著油炸鬼
這個做法又分炸一炸兩
我平常都會食炸一
今回特別在西貢名粥店
買個炸兩來食
炸一炸兩怎分呢
油炸鬼是一孖的
炸一是用腸粉包一邊油炸鬼
炸兩是包著整條油炸鬼
經我試食
我還是覺得炸一較好
整條油炸鬼太大
腸粉包起來有點吃力
而且好"漏"
 



32 則留言:

  1. 我昨天也吃這種黃芽白,約一斤左右一棵,好清甜好好食呀。

    回覆刪除
  2. 前幾日我都買了兩棵紹菜,煮粉絲蝦米,好清甜,啡色大蘑菇沒試過炒來食,搵次試下,多謝分享🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 紹菜,煮粉絲蝦米好味,啡色大蘑菇好爽口。

      刪除
  3. 宜家既娃娃菜好似無以前甘甜了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個唔係娃娃菜,所以好清甜。

      刪除
  4. 肥人之前都唔識咩係炸一架...係呢排聽得多先睇下係乜東東~
    大蘑菇點煮都咁好食...

    回覆刪除
  5. 炸兩,我都好耐冇食啦!

    回覆刪除
  6. 原來有分炸一同炸兩, 這個食法又幾好喎😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊式粥舖先會分㗎,而家多數炸一都叫炸兩

      刪除
  7. 紹菜、津白、黃芽白、大白菜、娃娃菜究竟點分?
    最易分就係娃娃菜, 其他就冇乜研究喇 🤣 我都稱之為『紹菜』😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難分架,各處地方叫法又有啲唔同。

      刪除
  8. 我去金山幫襯,就一粥一炸兩。

    回覆刪除
  9. 炸一和炸兩之感,和EE差不多^_^

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 其實係舊式粥鋪先識分炸一炸兩。

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮