清蒸黃花仔

用$35元買了一兜黃花仔
好新鮮
看到每條魚眼仔好精瑩
要自己劏 
只要不是生猛的
自己劏冇所謂
用剪刀剪開
發覺冇睇錯
真好好新鮮

 

'

簡單清蒸
好鮮甜
不過食時真係要好小心
因為啲骨好幼細

昨天飲不完的魚翅湯
剩下不多
用來浸勝瓜
原來都不錯
 

18 則留言:

  1. 黃花比較難夾,要手力好準既人先掂 :P

    回覆刪除
  2. 黃花仔. 肥人好好好好愛食架!!!
    新鮮既拎黎蒸, 麻麻地新鮮既就拎去煎, 一樣好好味架!
    同埋, $35好抵呀, 肥人去年買過幾次, 都要成十蚊條呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好叻啦,時時食,好多人怕骨架
      我在街市收工時間平啲。

      刪除
  3. 黃花仔好味道,不過好多骨,要好小心吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕怕地架,食時要好小心。

      刪除
  4. 比較少食黃花魚, 啲骨細細唔方便 😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕怕地架,食時要好小心。

      刪除
  5. 細黃花魚D骨細我好驚,我鐘意用黎炸咁就包無事

    回覆刪除
  6. 黃花仔仲好過大條果的,鮮味啲

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮