芽菜小炒+土產新鮮番茄

 菜檔送咗包自發豆芽我
要趁新鮮食咗佢
點煮好呢
最後就住雪櫃冇乜來煮
芽菜+三色椒+豆卜+榨菜
因有榨菜
只係落左小小鹽調味
 原汁原味都唔差

加一個枸杞蛋花湯
加了幾粒杞子
聽說好有益
今次偷懶
只做兩樣餸
每樣做大份啲就算


我家好喜歡食番茄
正確來說
應該是我特別喜歡食
所以就常常
煮餸都有番茄
我又比較喜歡體積較細的
現在的溫室大型番茄
我盡量少買
 
言歸正傳
今回喜出望外
街坊好友送給我的
自家種番茄
因收成非常好
 朋友為怕遭小鳥偷食
未熟就摘了部分下來
因為真的不少
送了一大盆給我
個子不大樣子漂亮
見到已經好開心
 



22 則留言:

  1. 對不起...好友...少用G分享...多数在F分享

    回覆刪除
  2. 蕃茄太青唔夠熟,驚酸。

    回覆刪除
  3. 枸杞湯 .. 我鍾意飲呀 👍
    據說 .. 蕃茄太青唔夠熟 .. 可能有毒素喎 ?? 我即刻去網上揾吓資料睇吓 ..
    『 爭議訊息澄清專區(含食安) - 沒熟的綠番茄可以食嗎?』
    最後結論是 .. .. ..『 建議民眾食用成熟番茄為宜。』
    https://www.coa.gov.tw/faq/faq_view.php?id=178

    回覆刪除
  4. 祝大家2Ѽ21開心萬事得🎈╠╣aΡpy.🐣🐣🐣

    回覆刪除
  5. D雀可能以為遲D返去時就有得食,點知望到冇晒嬲嬲=P

    回覆刪除
  6. 好味,我都好鍾意煮蕃茄

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日