番茄炒蛋+咸蛋豆腐芫荽湯

 

番茄炒蛋
幾乎每個人
小時候都吃過
簡單美味又富營養
以前常煮
近年少煮
以前喜歡
蛋花煮法
現在喜歡炒蛋
又加茄汁
我不加水
碰啱呢隻番茄冇乜出水
一樣美味


 

今日煮呢個湯
非常清新
咸蛋豆腐芫荽湯
豆腐加薑先略煎
再加水
水水滾後先下蛋
滾十分鐘後
下芫茜滾一至兩分鐘
最後落咸蛋白
試味看咸度如何
再下鹽調味便成
本來用皮蛋
發覺原來冇買皮蛋
自已浸的咸蛋還有存貨
用咸蛋煮出來
反而更清更好味
 


 

 

 

24 則留言:

  1. Thank you EE for sharing :)
    想問吓番茄炒蛋是否加佐洋葱? 我媽是用牛肉, i.e. 番茄牛肉炒蛋 :) 但不是素食了。

    回覆刪除
  2. 我覺得人人煮出黎嘅蕃茄炒蛋都唔一樣架

    回覆刪除
  3. 我以前又係時常煮蕃茄蛋, 真係好耐無再煮, 等我今個星期又煮先, 哈哈😄

    回覆刪除
  4. 細時食番茄炒蛋,我會鍾意多蛋。 依家鍾意多番茄。

    回覆刪除
  5. 以前煮番茄炒蛋唔識落茄汁,近排才識,好味好多啊。

    回覆刪除
  6. 家常小菜,一餸一湯,兩口子都幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋三個人食,還加一碟素小炒架

      刪除
  7. 蕃茄炒蛋和蕃茄煮蛋,分別是否後者多汁多水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未必架,要看番茄出水程度,當然可以加水啦。

      刪除
  8. 番茄炒蛋~~~每個家庭都會煮下黎食呢~!

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...