瑞典節日甜品semla

 

semla在瑞典是一種
傳統節日小圓麵包 
聖誕節過後
到復活節期間可以買到
是瑞典有名的季節限定甜點
宅男興起
早兩日買定材料
今日開工製作
成品當然有瑕疵
第一次做
都見得吓人
個包好鬆好香
我覺得質感味道似鬆餅
不過個cream 打得不夠挻身
唧起來就唔多靚


 其實製作都幾複雜
首先又要用杏仁粉做個醬
焗好小圓包又要切開包面
先放杏仁醬


 再放cream


 最後蓋上包面
灑上糖醬

 


 已經冇跟足食譜糖份
所以不太甜
cream同杏仁都不是我杯茶 
我破例食一個
幸好杏仁粉冇乜味
而cream都好輕盈

 

23 則留言:

  1. 好複雜,應該好好食,不過唔敢食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包本身似鬆餅,都幾鬆同香,我食一個就夠

      刪除
  2. 第一次做
    都見得吓人

    ---->EE俾分幾手緊=P

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 兩樣我都唔多啱架,好在杏仁味唔濃。

      刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英