橋咀島<連沙洲>

 原約一個小時的行程
我們用了一個半小時完成
來到連沙洲前
我們坐下吃點乾糧
補充體力


 現在多了很多方便營
幾乎隨處可見
 

坐下欣賞風景
倒是很舒暢
 

因仍未到漲潮時間
我們行行這個連沙洲
 

沙堤佈滿
大小不一的石頭
圖片中是
這裡有名的菠蘿石
本來是大石頭
據說山竹襲港時
被巨浪打碎


菠蘿石四散在沙堤上


剛才我們就由這山行下來
隱若還見到白色的山路


海天一色
還算不錯


橋咀洲的入口


原來此處
列入世界地質公園


可以沿著梯級上去
但最終我們沒有行


我們在島流連咗一陣
就行出碼頭
預傋坐船回西貢

 
再次遙望
連沙洲

有乜嘢睇?

原來有很多小魚聚集

小白點就是小魚


船來了

 
想到橋咀島
非常方便
在西貢碼頭
買票上船便可
來回票價$30元
若想行山
也可以坐船
直接去半月灣 
來回$40元
要注意是半月灣
沒有回程船
一定行過《橋咀島》
才可坐船回西貢
 

回到西貢
剛好是下午茶時間
在小巴附近
和記餐廳
吃個下午茶
這間下午茶不便宜
炸魚柳餐
$37元
餐廳比較吝嗇
魚柳細
薯條也不多

 
 豬扒包價錢一樣
 


幸好塊豬扒
還比較像樣


吃過下午茶
結束這半天遊的行程
 
 
 我做了條短片
有興趣可以入去看看



25 則留言:

  1. 好享受假期遊玩,橋咀島已太耐無去過了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也已經多年冇去過,現在才知可行山。

      刪除
  2. 謝謝分享 😊我D細路又係喜歡睇個D小白點🐟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都好似小朋友咁睇到好興奮。

      刪除
  3. 疫情下......行山/本地自悠遊甚流行哩!

    回覆刪除
  4. 地質公園就咁睇覺得幾值得去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處唔錯架,而且交通都算方便。

      刪除
  5. 希望呢D咁天然靚嘅地方唔會受破壞

    回覆刪除
  6. 聽聞西貢有間英式魚條店好有名又好吃喔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似已經冇做,下次出去留意下先。

      刪除
  7. 我有日行咗個幾鐘頭上山,竟然有人搬咗個營去嗰度.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家啲營好方便,搬上山都唔難。

      刪除
  8. 回覆
    1. 入來行吓啦,不過唔好假期入,太多人。

      刪除
  9. 我訂閱咗EE個頻道喇^_^

    回覆刪除
  10. 哈~EE 你影下午茶餐~感覺唔細份呀喺相睇~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我覺得收得唔平,薯條俾多幾條都可以嘛

      刪除
  11. 嘩!橋咀島我成30年前去過,有機會都去下先得

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英