大館。。牛角包

 行到中環 
順便行大館
雖然以前參觀過
但這條通道
還是第一次行 

這一座從前是交通部
現在是餐廳

 
 
 另一邊

 


 
 原來平日下午
仍然不少顧客

有幾位
穿旗袍的女士在拍照
聽說附近有出租
服式供人拍照的店舖

 

舊日的法庭
 

 
 地上長方格
原來是會掀起
犯人就從這裡升上來
我即時想到紅館演唱會🤣



 
 
 這走廊是犯人
放風的地方
 
 
 
 越南前領䄂
曾在香港坐過監
 



離開前拍下這個街道牌
大家可能沒留意
現在的街名中文寫法
橫寫已經沒有
由右至左的寫法

 
從石板街望下這條通道
可通往蘭桂芳


這個通道可往蘭桂芳
是蘭桂芳發生
踩死人慘劇後才打通


石板街


中環


陳意齋
川貝杏仁露
朋友推介可潤喉
南棗糕麻麻
冬薑我個人喜愛

 
 其實我也不喜歡排隊
只是有人推介
咁啱經過
又不趕時間
而且買包流程很快
也就跟跟風
 
 
 
 
就係呢間


牛角包好出名
拿回家焗熱
吃起來好香脆
鬆餅買給宅男
另一熱賣葡撻
已經售罄
無緣嘗味







18 則留言:

  1. 回覆
    1. 成廿蚊一個,買咗兩個試味就算。

      刪除
  2. 牛角包好難搵到好食,通常都過硬.

    回覆刪除
  3. 尖沙咀有間賣牛角包都好出名~又要排隊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔特別好,只係經過又不妨買來一試。

      刪除
  4. 回覆
    1. 老板係前四季酒店餅廚主理,最受歡迎係牛角包同葡撻。

      刪除
  5. 中環 :
    大館
    石板街通道
    蘭桂芳

    回覆刪除
  6. 我即時想紅館演唱會🤣<--- 我都係🤪

    回覆刪除
  7. 犯人就從這裡升上---->真係諗唔到以前會用這樣的方法帶疑犯進入法庭

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,想像唔到,真係只諗到紅館演唱會。

      刪除
  8. 原來以前都會有這樣通道

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃