中環蘇豪區午餐

 

就到放午飯時間
為怕人多
我們不再多行
就近就選了這間越式餐廳

 
看到套餐價錢
所有套餐$88元
另加一
尚可接受
於是就直接入去
 
 

半開放式廚房

 
套餐頭盆
燒肉沙律
沒料到份量這麼多
是一大碗呀

 
友人點的
香茅豬扒撈檬
份量也很足


 
另一套餐
燒雞撈檬

 
另一套餐
燒雞飯
 
  
 
我點的
香茅豬扒河粉 
肉也很多了

 
 
用隻杯比比
碗粉多到我食唔曬

還有芽菜
另每個餐可配檸水或檸茶
其他飲品要加錢
這一餐大家都覺得不錯
 
味道豬扒較雞好味 
沙律菜新鮮
份量充足
價格在中環區可接受


食過午餐
下一站
排隊買牛角包
點解排長都要買
乜咁巴閉
好唔食
賣個關子
下回分解
 
 



 

20 則留言:

  1. 我都聽過呢間牛角包係長龍店。唔知係咪真係好正。

    回覆刪除
  2. 香茅豬扒河 ? 口水流一地啦 ◯ o。 ◯ o。 ◯ o。。。。
    排隊買牛角包 ? 睇片 .. https://youtu.be/rF6IVOyi2FM
    好味 ? 真的嗎 ?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我們好少會去中環,既然經過,反正有時間就買來一試。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我們好少會去中環,既然經過,反正有時間就買來一試。

      刪除
  5. 以前在中環見到呢個價錢覺得好貴,現在度度都差唔多 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔平,不過係中環又唔常去,價格可接受,但食過後又覺得佢真係唔貴

      刪除
  6. 係呢個區, 份量十足, 抵食

    回覆刪除
  7. 睇份量,蘇豪區88銀都值得有餘。

    回覆刪除
  8. 牛角飽通常都唔會失準,好肥就肯定。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 我們好少會去中環,既然經過,反正有時間就買來一試。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...